Lavendar Flying Butterfly

23 mars 2007

Tack

Tack alla människor som grattade mej igår!

Jag trodde ju att det skulle räcka med att "få" en ny bil när man fyller år!

Men men, Trollfar upphör aldrig att förvåna
och överösa Trollmor med diverse saker
( iofs, efter oftast VÄLDIGT tydliga vinkar)
Igår när jag kommit hem efter en hård dag på jobbet...not
så står han och ser hemlig ut, ropar på lillebror och så går de ut i verkstan

när de kommer in i gen ser jag att lillebror bär på nåt sorts paket

-älpa ja dej nu öppa den? med huvet på sne
-Är den till mej? Räckte det inte med bilen?
-Nä, jag vet ju att det fanns en grej som du gärna vill ha en ny

efter lite besvär får jag och lillebror upp paketen och där i ligger...
en ny mobil!

en Ericsson W710i

Lycka!

(den gamla har varit ihop tejpad ett bra tag nu)

2 kommentarer:

Suss sa...

Jag säger GRATTIS lite i efterskott!!! Hoppas du hade en bra födelsedag!! :)

Anonym sa...

Såg dig i tidningen, så fin så.
Grattis i efterskott.