Lavendar Flying Butterfly

9 mars 2007

3 års koll

Vi var på BVC igår
lillebror och jag

Vi fick ingen "OK stämpel"...

Han väger för lite (WOW vilken nyhet)
Han pratar dåligt (Men jag förstår honom) bäst att kolla igen efter sommaren
så kan han få en remiss till logoped.
Jaa han är ju väldigt aktiv kan jag se...(jaa ska han inte vara det?)
Han har fortfarande blöja (och?)

Jaha en grej till som är "fel" på lillebror

JAG vet,
jag känner min son
Varför ska BVC lägga sej i?
Vi får ju redanhjälp på "barn" på sjukhuset

hmpf
allt detta i välmening, jag vet, men...

1 kommentar:

Tina Högman sa...

Christoffer började inte prata förrän han var drygt tre år. Han sa INGET knappt. Pekade mest och sa uuuh.(tänk dej en hårig famåtböjd, aningen IQ-befriad person)Sen släppde det. Allt på en gång. Först några ord. Sen långa meningar. Två-ordsmeningar hoppade han över... Allt hade uppsnappats under tiden han inte pratat.