Lavendar Flying Butterfly

28 mars 2007

baglady

Ja
nu är det vår
Trollmor har köpt en ny väska (igen)
från Caze (skulle jag ha ett foto här kanske? en annan dag)

-Jaha sa Trollfar vad ska du göra med alla dom andra då?
-eh-dom kan vi väl ha i garderoben...
-Slänga kanske?
-Slänga? sa du SLÄNGA??? No way
-men du använder dom ju aldrig
-och?dom kan vara bra att ha, man kan inte slänga väskor
-Nähä. Trollfar suckar och skakar uppgivet på huvudet

Är man en baglady så är man


hm jag kanske ska chocka honom och slänga...en...eller tre...

6 kommentarer:

Anonym sa...

No No, inte chocka trollfar. Som sagt, man slänger inte väskor, man använder dom efter dagsform. Jag har en glad väska, en pigg, en lilla jag m.m. Det går upp och ner, men det är viktigt att helheten blir rätt :0)

Batbut sa...

Ett alldeles för sent grattis! Och Du, trollfar har säkert sina gömmor med "bra att ha saker" så spara Du väskorna

Tina Högman sa...

Väskor kan man aldrig ha för många av. En för varje tillfälle ju...

Prinsessmamman sa...

... och så jag som ALDRIG har väska utan bär med mig allt i fickorna när jag är på stan!! =)

PGW sa...

Väskor kastar man BARA om de är så trasiga att de omöjligt går att använda längre!

Trollfar får se det positivt, väskor är ju inte stora, tänk om du hade samlat på traktorer?

Trollmor sa...

Ok jag behåller dom!