Lavendar Flying Butterfly

7 mars 2007

hurra glada nyheter

Som jag bloggat om tidigare så har min pappa fått diagnosen

cancer i levern

Inget kan vara mer fel

Igår ringde han och var så glad att han bubblade
jag kunde knappt höra vad han sa

En STOR felbedömning har gjorts
Det finns inget som helst fel på hans lever

Stadens sjukhus har vänt utochin på pappa
röntgat honom på alla möjliga sätt
kollat magen uppifrån och nerifrån

Alla prover har helatiden varit ok
Nu kom en läkare från Göteborg och tittade på alla resultat och på alla bilder

Det finns inga tumörer i levern
dom har sett fel

HAN ÄR FRISK!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt!

(Men hur fan kan man ta så FEL!?
Skadestånd borde han få.)

Trollmor sa...

Jo först blev jag arg för att dom slagit på stora trumman när det visade sej vara fel, men tänk vad hemskt om dom gjort tvärtom...

Tina Högman sa...

Det var ju underbart!! Fast MYCKET konstigt... Hur kan man se så fel?? Fast som du säjer...det hade ju varit fruktansvärt om det var tvärtom.

Prinsessmamman sa...

Men jösses! Hur kan man skrämma nån sådär och så är det fel!?!? Men så skönt för er alla!!

Trollmor sa...

Tack alla
Jag blev väldigt trött när vi fick det beskedet.
Sen riktigt förbannad, vi har ju lidit alla sen före jul.
Nu är det bara en skön känsla, gubben hänger med ett tag till, så jag har nog mina chanser att bli irriterad på honom igen...

Prinsessmamman sa...

Snacka om att få livet tillbaka efter att ha varit dödsdömd i 3 månader...