Lavendar Flying Butterfly

20 september 2006

Utmanad av Stina

4 jobb jag haft

  • Vårdbiträde
  • Undersköterska
  • Ekonomibiträde
  • Församlingsassistent

4 filmer jag kan se om och om igen

  • Forrest Gump
  • Titanic
  • sagan om ringen filmerna
  • James Deans filmer

4 städer jag bott i

  • jag har alltid bott här...

4 TV serier jag ser på

  • Morden i Midsommer (som är slut nu...)
  • Lost
  • Jag tittar nog inte så mycket på tv...kommer inte på nån mer om inte Bolibompa räknas förståss?

4 platser jag vill besöka

  • Island
  • Australien
  • Egypten
  • Nya Zeeland

4 typer av webbsajter jag besöker dagligen

  • listen vid sidan
  • svenskakyrkansungas hemsida

4 Favoriträtter

  • Tacos
  • Grillad kyckling med min okladdiga potatissallad
  • Pizza
  • Mormors köttbullar med potatis, brunsås,lingon och saltgurka...kommer jag aldrig mer att få....

4 ställen jag känner mej bekväm

  • Hemma
  • Skogen
  • Tillsammans med goda vänner
  • Ibland på jobbet

4 jag utmanar

  • Tina
  • Suss
  • Och Andra som vill...

1 kommentar:

Suss sa...

jaha... ja okej då..