Lavendar Flying Butterfly

4 september 2006

dåligt och bra

Ja så var alla andra i familjen friska igen
Lillebror och Storasyster hostar visserligen fortfarande, men den här omgången blev faktiskt riktigt lindrig... peppar, peppar

Nu är JAG snuvig

i en näsborre

varför inte ordentligt nu då så man blir av med skiten nån gång?

Men det är klart, vi ska ju fjällvandra nästa vecka

så man är ju tacksam för en lindrig förkylning såhär veckan innan, så man är så där urstark, och orkar bära antingen Lillebror eller annan packning(!) på ryggen...(jag blir svettig bra jag tänker på det...jag har nog lite feber...) *ler ironiskt*

Men oh vad roligt det ska bli att komma till Grövelsjön igen!

En stor del av det roliga är redan gjort, planering, planering, planering
av
dagsturer
MATSEDELN för en vecka...

Nu väntar bara handling, uthyrning av Gösta, och min stora fasa, PACKNINGEN...bläh!

Är det inte Lördag snart?

2 kommentarer:

Suss sa...

Åhh!! Vad härligt det låter!!!
Ja inte snuvan alltså... :)

Prinsessmamman sa...

Jag är snuvig i båda näsborrarna... efter en veckas halsont har det äntligen bytt skepnad och jag är numera tjock i näsan och hostar...