Lavendar Flying Butterfly

27 september 2006

To tille

-Näääe to tille é ja! sa lillebror med handen på bröstet och tittade bedjande på mej

-Jaa du är stor kille, ska du ge dina tuttar till tomten iår då?

Lillebror tittar stort på mej och sedan på tutten som han håller hårt i

-mmm tonton ha denna tutte mej...

-Jag tycker att du ska ge honom alla dina tuttar, du är ju stor kille.

-Hopla mina tutta tonton ha, to tille é ja.... och så tullar han frenetiskt på tutten med fingrarna

-Men du kan ha den i natt när du ska sova.....ja jädrar vad fort den åkte in i munnen, åh vad den var god, det syntes lång väg

Ska tomten verkligen få hans tuttar?

5 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Efter 3 månaders bearbetning kommer det kanske gå?

Tommy sa...

Man ska inte sno en killes tuttar så där bara. Kan få men för livet ju.

Trollmor sa...

är det därför de flesta killar är så fixerade...?

Tommy sa...

Eh... tja. Troligen.

Suss sa...

Kom att tänka på när tomten fick mina nappar... Fint inslagna i ett paket..
Några år senare städade mamma i en garderob.
Där låg ett paket!! Mina nappar!!

Hon hade sparat dom ifall det inte skulle gå!
Men uppenbarligen så fixade jag det!! :-)