Lavendar Flying Butterfly

12 februari 2008

men jag har tråkigt

De små sjuka trollungarna orkar inget annat än att sitta o glo framför TVn,
dom vill inte gå ut, ja och vem vill det förresten inte ens Gösta.
Han satte sej på tröskeln och tittade förnärmat på mej när jag tyckte att han iallafalll kunde gå ut.

Dom små sjuklingarna ser verkligen ut som vädret- grå och bleka

Lunchen var ingen munter tillställning heller.

Ibland kan man fundera på hur man tänker.
Man ska inte servera kokt potatis och fiskbullar i dillsås på vita tallrikar.
Den såg oxå sjuk ut.
Inte ens små jävla gröna ärtor piffade till det hela...
men trollungarna åt iallafall

återstår att se hur länge maten stannar i deras magar...och i min...

Jaa, jag är en dysterkvist i dag, jag har tråkigt, jag vill göra nånting...


Kanske sätta bokstäver på Lillebrors förvaringslådor?

eller inte.

Inga kommentarer: