Lavendar Flying Butterfly

11 februari 2008

dagen efter?

Så har då älskade Lillebror fyllt 4 år...
...
....
men han föddes ju typ igår...?
lille älsklingen

under helgen har vi avverkat 2 kalas:

Ett med släkten, massa presenter och god mat och äcklig tårta...
(ja, vi gjorde den själva, lillebror och jag...)

Ett barnkalas med kompisarna.
Fruktspett och glass och jättefina presenter.
Jösses vilket röj!

Jag kör med principen att barnen får bjuda samma antal kompisar på sitt kalas som antal år de fyller,
alltså hade Lillebror 4 små gäster!
Det räckte till kan jag säga.
Lillebror var helt slut igårkväll.

Idag kräks Storasyster och Lillebror är lös i magen.


Nu sitter dom där alldeles håglösa och bleka.

Magsjuka eller dageneftersymtom?



BLÄ

5 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Nää, dom är inte sjuka och jag har inte blivit smittad, konstaterade lillasyster. Det vet vi inte än, mumlade mamman... =)

Krya på er!

Trollmor sa...

håller alla tummar jag har, att detta är ytterst "lokalt"

Prinsessmamman sa...

Det var nog smittsamt... Lillasyster rusade på toa och kräktes strax efter 1 i natt... kom nog 4 laddningar och sen somnade hon. Åt stadig frukost i morse och är jättepigg... skumt...

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs , trolliga morsan!!!

kul med kalas, mindre kul med dagen eftersyndrom!!

nee...det menar du inte...var det tidningen du såg eller??? Nu får du allt ge mig en hint om vart du bor...eller hur närma....vi bor väl inte i samma område ell??????

SVAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trollmor sa...

PM: aj då sorry

MammaMillan: ahaha näe du, det avslöjar jag inte, för jag har valt att vara anonym här i blogg världen. Så mer säger jag inte!