Lavendar Flying Butterfly

25 februari 2008

Att visa respekt för andras saker

På min arbetsplats så kan man hyra en stor lokal.
Det hade några gjort

och använt andra lokaler som inte var för uthyrning.
Rummet i källaren som tjejerna i min tjejgrupp har gjort så mysigt, målat och möblerat.
Jag trodde inte mina ögon när jag kom ner dit idag.

Alla grejer omkringkastade
Koppen med fikapengar var tömd ca 100:-
Digitalkameran var borta, fodralet var kvar
en kamera som kostade 3700:-

Första tanken är:
-Fasen att jag inte tog upp kameran och pengarna till kontoret
Andra tanken är:
-Näe varför skulle jag göra det? Dom hade ingenting att göra där!

Jävla människor som inte vet vad mitt och ditt är

Det blev ju inte bättre av att upptäcka att kassan på bokbordet oxå var tömd.....

Ja jag är FÖRBANNAD idag

och jag kan ingenting bevisa, det är lika jävligt det

gaaahhh nu ska jag gå ut och sparka på en sten

9 kommentarer:

Sabina sa...

Men shit va surt, förstår att du är förbannad.
MEN kan vem som helst boka eller är det inte bara folk som jobbar på samma ställe som dig?

Hur som helst hoppas det ordnar sig och att ni får tillbaka åtminstone kameran.
Sparka inte på någon stor sten för då får du ont i foten, men det är nog bra att avreagerasig en del.

//S

Anonym sa...

Förmodligen får dom inte hyra igen, eller?
Var lite stressad på lunch i dag när jag såg dig, så jag han inte stanna och prata. Då kunde ju jag varit papperskorg åt dig så du fick häva ur dig lite

Trollmor sa...

Ok jag har lugnat mej. Jag åkte och shoppade lite, sen gick jag en promenad. Då rensar jag hjärnan.
I morron ska vi polisanmäla detta, det var mer som hade hänt upptäckte vi senare...

Sabina: Vem som får hyra...tyvärr
Peanut: Helt ok, risken var väl att man säger för mycket när det väl kommer

Lilla Blanka sa...

Hej Trollmor!
Förstår att du är vansinnig...vilka dårar..!
Ang. din gräddsnipa..ojoj, hur fixar man den..går det att bättra med lite färg på en liten pensel där det missfärgats? Det hade jag provat..blanda till så du får samma nyans på färgen och ta en fin tunn pensel..
Och så undrade du det här med påskäggen och bilder..Jag brukar hitta det mesta (även fina vintageilder alltså) på www.allposters.com
Lycka till!
Kram
Mia

Ellinor sa...

Nej usch och fy vad sur jag blir!!! Kan man verkligen inte alls bevisa att de som hyrde lokalen hade varit oansvariga????

Uppdatera om läget ändrar sej. Bra att ni polisanmäler.

Kramar från mej och Josef

Tina Högman sa...

Ahmäh...! Vad FÖRBANNAD man blir!

Suss sa...

Fy f*n alltså! Blir riktigt förbannad att folk kan bete sej precis hur som helst!!
Hoppas det löser sej i slutändan och att polisen tar saken på allvar!

Trollmor sa...

Tack, skönt att ni oxå blir arga.Då är det ju inte bara jag som överreagerar...

Prinsessmamman sa...

Man upphör aldrig att fascineras... har människor INGET hyfs alls eller?!?! Sätt dit dom jä*arna (för ni vet väl åtminstone vem som hyrde?) - med eller utan bevis...