Lavendar Flying Butterfly

20 oktober 2006

snart smäller det

Så är det snart LÖRDAG igen

SM (StiftsMästerskap) i innebandy för tonåringar.

Vi arrangerar

Jag är nervös

Domare är svårt att få tag på...

...Hittat tre underbara människor, som ger oss av sin tid

mycket som ska fixas

Fel text på priserna....hjääääälp.....det är fixat, hoppas att de nya nu bara hinner komma idag...

Nä usch

varför gör vi detta?

För att våra ungdomar ska få ha det roligt så klart...

Är det inte söndag snart...så allt är över...

Ja
jag är stressad över detta

märks det?

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Jag ska hålla tummarna att allt går bra!! Så ofta jag kan i alla fall... är inte så lätt att sköta mitt jobb om jag ska gå och hålla om tummarna hela tiden...!!

Sabina sa...

Nja det kan märkas lite faktiskt att du är lite nervös, men jag antar att det är med all rätt!!

Hoppas att det gick bra iaf. å nu är det snart söndag:)