Lavendar Flying Butterfly

7 oktober 2008

Jaaaa

Men shit var tar tiden vägen?
jobbjobbjobbjobb, denna hösten är helt hysterisk
jag fattar inte hur det är! Eller Jo, vi är en man (kvinna) kort i vårt arbetslag...så vi som är kvar får ju göra desto mer...vi hade inte förlite att göra förut om vi säger så!
Det kommer en ny medarbetare efter nyår....det är långt dit i detta sammanhang!
Man hinner ju inte ens gå ut i det underbara höstvädret!

Det är ju så mycket jag vill göra:

Plocka nypon och göra nyponkransar till dörren
Plocka kuddmossa till mitt ljusfat
Sparka omkring i lövhögar med barnen
Ta lång promender med ungarna, ryggsäcken fylld med bullar, goda mackor, termos med kaffe eller varm choklad
Åka på loppis
Jag har shoppat en himla massa scrapgrejer för jag tänkte att nu, nu ska jag verkligen rycka upp mej i den frågan, jag tycker ju att det är så vansinningt kul...egentligen...men inte...

Jag gillar hösten den är ju min favoritårstid
men inte i år
Jag orkar bara inte
Ja jag vet jag är ett riktigt gnälligt troll

Men, vänta! Jag har ju piffat utanför dörren! nya växter i zinkbaljan och 2 ljuslyktor...
nej, inga bilder ännu... kanske i morron...


Måste bara visa min gamla korg som jag fick fylla med underbara äpplen hos min snälla granne


TusenTack!

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Åh, vad de ser goda ut!! Mums!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad härligt det såg ut med en korg full av äpplen. Känner igen det där med allt man bara vill göra...(suck).Tänk om man istället kunde tänka lite mer på det man faktiskt gör. Du gör ju massor om man tittar i din fina blogg. Kram C

Trollmor sa...

PM: Äpplena var jättegoda, tyvärr börjar de att ge sej nu, det är ingen vinterfrukt.

Bus: Visst är det så, man gör nog mer än man tror. kul att du tycker om min blogg!