Lavendar Flying Butterfly

22 oktober 2008

Hemma idag

Dagen började med att jag kännde ett molande i nacken, men tänkte att det gåt nog över (att jag aldrig lär mej!)
Det gick inte över
efter fikarasten var det bara att packa ihop o åka hem!
Så nu har jag sovit i flera timmar, så nu finns migränen bara som ett litet flimmer framför ögonen....
Jag lovade ju för ett par inlägg sedan att jag skulle lägga hit bilder på pyntet vid trappan, så här kommer dom:



till höger om detta är vår trapp o den är så fruktansvärt ful, så den får ni inte se...
...sen när Trollfar gjort en ny...

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken fin entre du bjuder på. Jag blev jätteförälskad i den där rosen. Är den av sten? Har du isåfall gjort den själv.Hoppas att migränen släpper. Det är inte kul, jag har egna erfarenheter. Krya på dig. Kram C

Trollmor sa...

Tack för snälla ord! Rosen är av nåtstenplast matr. jag har köp den hos trädgårdshandlaren- De ingår i kedjan-BoGrönt tror jag, den finns både "gammal" look och helt vit...
Jga gillar när det ser lite gammalt o medfaret ut, som man känner sej ibland...

Anonym sa...

Du är så himla pysslig!! Jättefint! Kram, Heléne