Lavendar Flying Butterfly

24 januari 2008

tjockis

Igår när vi ätit kvällsmat så saj jag
-Åh vad jag är mätt! och lutade mej tillbaka på stolen och klappade mej på magen, så där som man gör ibland.
Då fick Lillebror fullständigt spelet.
Han rusade fram och skulle klappa på bäsisen...
-Va ä dä bebis där igen sa Storasyster och kom också och skulle klappa och gosa.

För hundrade gången- JAG ÄR INTE GRAVID- JAG ÄR BARA TJOCK

Trollfar bara skrattade åt mej när jag försökte värja mej från små trollens gosattacker.

Jäkla familj man har

kanske ska gå med i VV ändå, och börja träna lite.....beach 08.....

5 kommentarer:

Sabina sa...

Hahahaaha ja ibland är dom "söta" dom små liven=)

A tittade på mig i duschen för länge sedan och frågade när min bebis skulle komma=)

Joråsörrösåatte.

Va fint det blev här.

Prinsessmamman sa...

Det där får jag också stå ut med emellanåt! Märkligt lång graviditet bara i så fall!! =)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Aah , det där har man hör ngr ggr!!Har varit gravid i 11 år nu!!!!!

Det är konstigt, barnen menar ju ingert illa,men jag tar åt mig ändå...blir lite ledsen inombords:(

Jäkla mage!!!
Kan den aldrig försvinna!!

Snygg Sida du har...hur får man till sådana???

En ny liten besökare som upptäckt din trolliga sida.
mamma millan

Trollmor sa...

Alla: Visst är det konstigt att ens mage ska vara så intressant.

Nu har jag hört att det gått rykten på jobbet...jag får skaffa en T-shirt "No baby, just fat"...

MammaMillan:Välkommen!
Alltid kul med nya besökare.
på www.pyzam.com finns många fina templates.

P-lina sa...

Hej hej, hittade hit från Annas loppissida...

Kul att läsa dina inlägg.Känner igen mycket av det du skriver. Speciellt det där om att barnen säger att man har bebis i magen...ehhh....Min dotter frågade även om jag hade 2 bebisar där uppe? menade brösten då...hahaha
Dom är roliga dom små trollen.... :-)

tack för titten!/P-lina