Lavendar Flying Butterfly

16 januari 2008

Flytta

Storasyster och Lillebror och Trollmor hade besök i eftermiddag av vänner vi inte träffat på läääänge, och ändå har dom bara flyttat 7 km. Det går lättare när man är i samma by, samma dagmamma...ja ni vet...
När de åkt hem säger Storasyster
-Jag vill bo med Storasyster, tänk vad kul!
-Men jag och pappa då?
-Å jag vill bo med lillasyster säjer Lillebror
-Men JAG då och Pappa?
-Ja vet dom kan bo här!
-Men deras mamma och pappa då?
-Dom kan oxå bo här, så blir vi en enda stor och lycklig familj!
-........jaha......host...vill du ha mer pannkaka Lillebror?


(Så Prinsessfamiljen, är ni sugna? =) )

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Så ni får lite hjälp med blöjbyten!? =) Nja, tackar för erbjudandet men vi trivs så himla bra här!!

Trollmor sa...

Har jag full förståelse för! Ni bor ju så fint.!!!

=)