Lavendar Flying Butterfly

10 april 2012

Så hur har det varit?

Undrar om mina gamla bloggvänner finns kvar där ute? Hallåååå?
Eller har alla gått till facebook?

Nåja så här ligger det till

Gammelkatten Gösta är nu sen ett år tillbaka i katthimlen och jagar feta möss. Jag bestämde då att: Nej ingen mer katt! Det höll i tre månader. Då träffade Storasyster och jag en liten kattherre och blev kära! han bor nu i vårt hus (eller om det är vi som bor i hans...)
Han heter Trassel och gör verkligen skäl för namnet...!
Storasyster är nu 11 1/5 år och Lillebror har hunnit fylla 8.
Storasyster är en typisk tjej i 12 årsåldern med allt vad det innebär.
Lillebror har lite bekymmer med sitt humör, något som säkert kommer att visa sej här på bloggen framöver. jag har mina funderingar på varför det kan vara så...
Trollfar jobbar fortfarande alldeles för mycket och det gör jag oxå.

Jag har just mejlat iväg sista uppsatsen till universitetet. jag läser en Religionspedagogikkurs samtidigt som jag jobbar....fullt upp mao.

Nu tänkte jag kika runt o se om det finns nån kvar på de bloggar jag brukade besöka tidigare och kanske hitta nåra nya!

morsning

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Ja JAG kör ju stereo då, BÅDE facebook och the blogg, minsann!

Trollmor sa...

haa nu letade jag efter GILLA knappen! så dumt

Du är duktig Du ;)