Lavendar Flying Butterfly

5 februari 2009

ooops

Trollfar fick en lustig väckarklocka i julas, (vi var på en fest ochh alla fick likadana...)
en rund sak med en sorts propeller på.
propellern fariväg ut i rummet när larmet på väckarklockan kör igång, och man måste upp och leta efter den och sätta fast den på bollen igen för att larmet ska tystna.
Larmet på klockan låter som sirener... vi har aldrig använt klockan.
Igår kväll ville Storasyster att vi skulle ställa den för att busa lite med pappa...vi gjorde så, jag med tanken att jag stänger av den när jag går och lägger mej...

det glömde jag...

Trollfar far ur sängen som om hinhåle själv nöp honom i ändan, så rädd blev han

han blev arg

konstigt

5 kommentarer:

Tina Högman sa...

*fniss*
*fnihihiss*
*asg*
*ramlar nästan av stolen*

Passerade en elektronikbutik igår och kikade in genom skyltfönstret.
såg en helikopter och funderade vad man skulle ha den till.

Jag tror jag vet nu...

Tina Högman sa...

PS. Kan se Trollfar framför mej...

*garvar fortfarande....*

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilket uppvaknande. *skratt*. Som du beskriver så kan jag nästan se framför mig...
Vad roligt att det ramlar ner lite snöflingor hos dig också, perfekt tills ni ska ut med ungdomarna. Hoppas att ni får en mysig "utflykt" och att du har en trevlih helg. Må så gott. Kram

Anonym sa...

Men han kom ur sängen iafl! Haha! Var väl det som var meningen. Brukar det inte vara trögt annars eller?!?! =) /H

Suss sa...

Hahaha!!!
Vilken syn det säkert var!!!

Och hur glad var DU över att ha glömt stänga av den?? ;-)

*fniss*