Lavendar Flying Butterfly

14 april 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Tina

Tre namn du går under:
  • Trollmor (ja jag vill vara anonym fortfarande...)
  • Mamma
  • Fröken

Tre saker som skrämmer dej

  • Att något ska hända mina barn som är det käraste jag har
  • Spindlar
  • Vatten (jag kan inte simma...)

Tre saker du har på dej

  • Jeans
  • Tröja
  • Väst

Tre sanningar

  • Jag kan inte räkna
  • Godismonster men det är väl ingen hemlighet precis
  • Jag gillar inte att köra bil

Tre saker jag verkligen vill ha:

  • Nya kläder
  • En fin trädgård
  • En färdig glasveranda

Tre personer jag utmanar

  • De flesta har nog redan fått den, så jag skickar ut den till den som vill...

3 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Jag antar utmaningen, har inte fått den förut. Jag kan simma, men jag tycker inte om vatten liksom du, är kass på huvudräkning, men kommer ihåg andras personnummer, telefonnummer, bil-nr och tom vissa OCR-nummer när jag betalar räkningar (det sista är nog lite knäppt att kunna).
Kram från Annette

Trollmor sa...

Hej Hallongränd, kul att du hittat hit, nu har jag hitat dej oxå

=)

Anonym sa...

Vad kul att du hittade igen mig.
Namnet var givet eftersom när jag var liten blev kallad för trollungen,har idag en butik som heter trollungen och numera kallas för trollmor av mina släktingar.
Ha detså gott Trollmorsan.