Lavendar Flying Butterfly

23 augusti 2007

Förändringar

är inte alltid bra

min käre arbetskamrat ska snart sluta hos oss för att börja en annan tjänst i stan.
Kul för honom

men JAG då?
Ska han bara lämna mej så här?
Vem ska jag nu inte planera med?

Det är så skönt med någon man är så injobbad med, så man inte behöver säga allt utan det räcker med en blick och en nick så är det klart.

Personen som kommer istället tycker jag inte om...han har inte gjort mej nåt, det är inte hans fel....

Det blir säkert bra när vi har fått slipa lite ett tag, men ............suck.........

jaja
jag vet att förändringar kan vara nyttiga

inte denna förändringen


jag är vilse

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå stackare, jag är i precis samma situation, ny chef som är så mycket sämre än min förra som jag tycker såååå mycket om, fy. Håller med om att man känner sig lite vilsen då=(

Kram//Sabina

Tina Högman sa...

Jag tror att det blir bra med den nye med! Ge det lite tid bara!

Trollmor sa...

Sabina: tack, då vet du hur det är

Tina: ja jag vet, det är ju precis vad jag brukar säga till andra...
det är väl bara att ge det lite tid

Prinsessmamman sa...

Dags för omskolning?!?! =)

Trollmor sa...

PM: Men jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor....
kanske förskollärare, men så ska man orka börja skolan igen...nä än så får man nog harva på...