Lavendar Flying Butterfly

3 april 2007

Nattliga tankar

kvällspromenad 20.00-21.30
himmel vad svart det är utanför byn så dags på dygnet såhär på året!
Jädra bilar som inte bländar av!
Mörkerseendet är ju som bortblåst direkt och tar en kvart att få tillbaka...

22.00 vägen till sängen är rak, sömnigheten stor
22.15 hm undrar om jag ska måla om på det nya kontoret eller om det ska vara den färgen?
22.30 sov nu
22.35 hostar inte lillebror väldigt asmaaktigt nu? upp och kolla honom
22.40 tillbaka i sängen, skönt att han han mår bra nu
22.50 sov nu
23.00 hoppas att undomarna har det bra på påskpartyt,att allt är helt när jag kommer till jobbet i morron
23.17 SOV nu
23.30 kissnödig! upp och kissa, dricka lite oxå, var det inte så här alfonsåberg gjorde...fniss
23.45 sov nu trollmor!
00.04 Undrar om barnen hade det bra på barnenshus idag!? Storasyster såg lite moloken ut tyker jag nog nu när jag tänker efter. Hände det nåt där? Måste komma ihåg att fråga henne det i morgon...
00.38 SOV NU
börjar dåsa till lite...
00.45 Trollfar upp på toa, pinkar med öppen dörr......fan
01.00 SOV NU
01.30 suck suck
01.48 Du måste sova nu, du ska upp och städa efter en fest där 30 ungdomar har deltagit...
03.23 sov

05.50 jävla väckarklocka

Nu är jag jag jätte trött, men jag vet trettio andra som är ännu tröttare,
dom ska jag gå och väcka nu

hehehe *gnuggar ondskefullt händerna*

hm trumpet eller cymbal?
vilket är elakast?
Ja, jag blir elak när jag inte får/kan sova

1 kommentar:

Prinsessmamman sa...

Åh, en sån natt hade jag när jag fick halsfluss!! Sov 1 timme på hela natten... mellan 4:45 och 5:45... var inte nåt trött! =)