Lavendar Flying Butterfly

7 juni 2006

nya böcker

Så har dom kommit! äntligen.

Dan Browns bok- Gåtornas Palats
Vet ej författaren- Latmansträdgården

Dan Browns bok verkar väldigt lovande, jag har ju slukat de andra. Var nog lite för trött när jag började läsa den, hade först tittat i och njutit av bilderna i trädgårdsboken suck villhavillha,
Med tanke på hur vildvuxen vår trädgård är borde man kanske ta sej i kragen och göra nåt?... Nä det där ha-begäret slår till oftast när man ser fina blanka bilder...sen tittar man ut och tänker att det tar vi en annan dag.....

4 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

En ny Dan Brown eller en som han skrev innan DaVinci koden och som nu släpps för att mjölka pengar?!? Har jag missat totalt!

Trollmor sa...

Jag antar att det är så...men den är bra!

Cissi sa...

Nej ,jag tror den är nyskriven!
Trollmor, inte för att ge dig dåligt samvete, men efter att ha satt nya kaprifolplantor ska jag nu ta itu med att klippa ner kattmyntan lite:)

Trollmor sa...

pga delade meningar i denna fråga.

enl Google:
1996- Gåtornas Palats
2000- Änglar och Demoner
2001- I cirkelns mitt
2003- DaVinci Koden
2006- The Solomon Key

Frk.bokmal: jag har inte dåligt samvete....eller lite kanske...