Lavendar Flying Butterfly

19 maj 2006

ESC

Ja så satt man då uppe och tittade på denna ... ja vad kan man säga.... tävling i dålig smak?
...eller märkligaste huvudbonad....falskaste sång.?

Alltså när man hör vissa bidrag kan man ju undra hur dom andra i deras uttagning har låtit, om detta är det bästa dom hade att skicka tex Island, hallå eller. För att inte tala om kostymnissarna jag kommer inte ihåg vilket land, we are the winners.... Undrar vi fortfarande varför Finland aldrig har vunnit?I år har dom nog tittat förmycket på sagan om ringen...

Lägg ner skiten!

I helgen är jag på läger....kan nån tala om för mej hur det går....?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då, en till irriterad eurovision song contest blogg! Ja jag skrev en själv nyss...

Jag kan gladeligen meddela att FINLAND vann!!

Trollmor sa...

Tack...

Prinsessmamman sa...

Fick du inte mitt sms?

Trollmor sa...

Jodå, tack så mycket! Kunde inte svara på en gång, telefonen piper för var vtryck och juniorerna sov så gott(?). Tack igen

Prinsessmamman sa...

Det går att ta bort knappljudet vettu! ;)

Trollmor sa...

Nähä,! Jo men jag orkade inte, var nog lätt rökförgiftad vid den tidpunkten