Lavendar Flying Butterfly

26 januari 2009

Rastlös scrappare

Jag har kli i kroppen jag är så rastlös så jag tror jag går åt!
Jag vill göra nånting!
Frågan är bara vad.
Jag har äntligen fått iordning på mitt lilla kryp in mitt "office" där jag har laptopen och alla mina scrapp grejer. Jag är så sugen på att scrappa men jag har ingen inspiration just nu. Skit.
jag brukar gå ut i naturen för att få lite inspiration av det jag ser, men går jag ut nu så ser jag inget för här i bushen finns ingen belysning. Allt är svart.
Jag älskar ju att scrappa...humtidumtido...näe, det blir nog inget idag heller...jag måste ju ha ett tema eller nåt...

Jag tror jag blir tokig!

nån som har nån idé?

6 kommentarer:

Tina Högman sa...

VA!?! Hur fasen fick de den bakgrunden sån? Jag höll på länge, men den fyllde aldrig hela skärmen, fast alla andra gjorde det...

Trollmor sa...

eh vad menar du nu?

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ett litet tips? Det är ju faktiskt inte så länge till alla hjärtans dag...Själv har jag inte kommit på det där med att scrappa än, all tid upptas av skolan men jag har gått in för nedräkning på riktigt nu. Kram

Tina Högman sa...

jag ville ha samma bakgrund som du har, men när jag la till den, blev den bara pytteliten, mitt på sidan. Såg ju rätt konstigt ut liksom...

Trollmor sa...

Tina:Jaha då förstår jag...inte.. men
den ser olika ut för mej, alltså på laptopen hemma så slutar sidorna mitt i blommorna, är du med på vad ja menar? men på datorn på jobbet så är det hela blommor +en blå bakgrund bakom detta beiga hur kan det vara så? jag trodde att bakgrunden anpassade sej efter skärmen lr nåt...

Hemma HBB: Ja vilken bra idè då ska jag fnurla vidare på det temat...kanske kommer det en bild här på bloggen sen vem vet?

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag håller med dig det du skrev till mig. Jag ska vara glad att jag har snö. Idag är jag det, igår var en deppdag totalt!!!
Om jag kunde så skulle jag gärna dela med mig lite av snön...Kramis på dig