Lavendar Flying Butterfly

1 december 2008

Utmanad...

Jag brukar oftast inte svara på utmaningar, men just den här har jag fått från flera, denna gång från Hemma hos Bröderna Bus.... so here goes:

3 saker jag skäms över:
- Jag kan inte räkna, är urusel på matte
- Tycker inte om alla människor, fast jag vill
- Bråkar ibland med mina barn om skitsaker, helt ionödan

3 saker som jag är stolt över:
- Jag har två underbara barn som jag älskar över allt annat, skulle ge mitt liv för dem
- Att mina sår från skoltiden åtminståne har fått en tunn sårskorpa, på väg att läkas
- Med hjälp o stöd från Trollfar <3

3 saker jag vill göra under 2009:
-bli färdig med vår glasveranda/vardagsrum
-Vara en bra mamma till mina ungar
-Resa till fjälls med familjen och FavoritTrollen

3 saker under 2008 som jag aldrig ska glömma:
- Fjällvandringen
- helgen på Sjövik
- alla gånger barnen sagt "mamma jag älskar dej"

3 saker jag inte klarar vardagen utan:
- min familj
- Tvättmaskinen
- bilen

3 personer jag avundas, fast jag vill nog kalla det beundrar:
- Mina ledare som står ut med vimsiga mej!
- Sissi, som alltid finns för mej, fast hon har det så jobbigt själv <3
- Min morfar (1909-2008) så mycket visdom och glädje som fanns hos honom

3 personer som jag vill skicka utmaningen till:
-Prinsessmamman
- Tina
- Suss

Ja de va de hele.....Kramen

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det var kul att veta lite mer om dig. Jag brukar inte heller vara så bra på ta till mig utmaningarna, jag ska fundera och sedan glömmer jag helt bort dom. Så du bor söder om mig då kanske. Men eftersom gränsen norr och söder tydligen dras vid Dalälven så bor jag ju i norr.hi,hi. Vi har fina fjäll i Jämtland så du får väl ta dig en tur hitåt nån gång i livet *fniss* Ha en bra dag. Kram

Anonym sa...

Det lät inte helt fel med lite barnkör och fika iställlet för att springa runt på marknad. Jag är likadan, trivs ganska bra där det inte är massa folk man ska trängas med. Kramis