Lavendar Flying Butterfly

20 november 2008

Gubb xxx

Härom dagen var jag och Storasyster i en stor matvarubutik för att fylla förråden.
Vid en hylla hade man smakprovning på pizza, nåt som Storasyster älskar.
Hon ställer sej snällt i kön för att få en liten smakbit, det är många före henne...när det så ÄNTLIGEN är hennes tur så sträcker sej gubben som står bakom henne fram och tar bokstavligen pizzabiten ur hennes hand och skyfflar in i sitt tandlösa gap!
Storasyster står där med sin utsträckta, tomma, hand och bara stirrar...

Jävla Gubbe!
Hur tror dagens pensionärer att dagens barn ska kunna bli morgondagens vuxna med känsla för hur man behandlar andra?Han kan inte ha missat att hon stod där och väntade, för SÅ liten är hon inte!
Jag blev så arg så det pös ur öronen på mej!

Jag gav honom "onda ögat."
Och är det nåt jag är bra på, så är det "onda ögat"

Han smet iväg med sin rollator, och varje gång vi såg honom i butiken blängde vi allt vad vi kunde, han tittade ner i golvet!
Ha där fick han!

Tjejen som delade ut pizzasmulorna såg vad som hände och skar en STOR bit pizza till Storasyster! Tack för det!


Jävla Gubbe....*muttermutter*

4 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja du, vad ska man säga..Det är ju inte så lätt att uppfostra dagens barn när inte ens vi vuxna kan bete oss..
Hoppas att det känns lite bättre. Må så gott. Kram C

Suss sa...

Ja en del har visst ingen skam i kroppen..
Fast det var kanske på sätt och vis var tur för storasyster att gubben snodde pizzabiten.. Nu fick hon ju en STÖRRE bit!! :-)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vet du vad?
Storebror Bus ville också att du skulle vinna för han tycker att du har så gulligt namn på din blogg. Dessutom när han drog lotten sa han "hoppas hoppas trollmor". Tyvärr hjälpte inte det men jag ger dig min kram istället. Vilken klen tröst va?. Må så gott iaf. Kram C

Trollmor sa...

Nää vad gulligt! Grattis till den som vann!