Lavendar Flying Butterfly

16 november 2007

ny karriär?

På tisdag ska jag och Storasyster gå manekänger för Rättvisa kläder....

hu


uppdatering

Nu vill jag flytta till Paris och visa kläder för de stora modehusen.....muohahaha

Det var jättekul att visa kläder för Världsbutiken på denna "församlingsafton". Snygga och sköna kläder som man vet är rättvisa, alltså de som odlat bommullen, berett den , vävt tygerna och sytt kläderna, har fått skälig lön för sitt arbete. Inte massa mellanhänder som tjänar så stora pengar på produkterna så att det inte blir nåt kvar till denn lille bonden. Så nu har jag bidragit till att göra världen till ett lite bättre ställe att leva på! För många av plaggen som vi visade såldes senare under kvällen....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å så kul!! I Stockholmstrakten gissar jag?

Tina Högman sa...

Ha! Jag vet vad det är! Tyvärr kan jag inte komma för du-vet-vad...

Prinsessmamman sa...

Det måste väl vara NK:s julshow antar jag! ;)

Trollmor sa...

Alla: Nä!