Lavendar Flying Butterfly

2 november 2007

Höst


Nu är det verkligen höst

löven faller

det är mörkt

jag är trött

härliga soldagar med krispig luft som doftar mull...

räffsa löv.....behöver jag inte i år... dom har blåst bort...!

om inte vinden vänder förstås...

Tända ljus överallt

sitta i fåtöljen med Stieg Larsson och en kopp te eller varför inte ett glas rött, eller två....


mmmm Jag gillar hösten


iallafall idag


Ikväll ska jag och Storasyster åka til min mormors grav och tända ett ljus

lilla mormor- du fattas mej!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh.. Nu ryser jag. Skrev om min mormor för en halvtimme sen... Det är något med dessa urmödrar. En kraft att avundas. Kramen till dig.

Suss sa...

Sitter du i knät på Stieg Larsson då eller.. ;-)

Trollmor sa...

Suss: nä, Jag har Stieg Larsson i knät...och Lisbeth Salander...och Mikael Blomqvist....