Lavendar Flying Butterfly

7 september 2007

to paradise


nu är det ÄNTLIGEN dax igen

i morron åker vi till vårt paradis i den svenska fjällvärden
där kan man läka sorger och få en annan syn på saker och ting

vi som åker är hela familjen Troll mor, far, två trollungar
och våra älskade vänner, ReservTrollen

nu blir det ännu tystare här på bloggen en vecka framöver
inte för att det varit så livligt innan, men ändå...

morsning o bye för nu

bilder mm kommer en annan gång


...oj, vad lovade jag nu?...

*host*

5 kommentarer:

Suss sa...

Ha det riktigt trevligt!!!
Det närmaste fjällvärlden jag kommer är väl min och Tinas kullen-helg om två veckor! :-)

Tina Högman sa...

Fastnade ni där eller...?

Trollmor sa...

Nä nu är jag här igen, har bara inte tid att blogga just nu egentligen fast jag kan inte just nu

Suss sa...

Väntar med spänning på att höra hur ni hade det.. :-)

Trollmor sa...

okej då...