Lavendar Flying Butterfly

12 juni 2007

i mitt rätta element

Ja så har ännu ett läger tagit slut.

Man är rätt slut efter att ha varit på hajk i skogen med en hoper ungar.

Sommarens hittils varmaste dagar (32 grader enligt bilen) har man tillbringat

i skogen
vid en sjö
i ett tält
i en myggsvärm

Tänk att man utsätter sej för detta gång efter gång

men det är ju detta som är min plats på jorden

i skogen
vid en sjö
i ett tält
i en myggsvärm

med världens goaste ungar
Jag har blivit brun, jag har suttit på en sten i en sjö och bara njutit
och haft betalt....
det finns sämre jobb



jag är nöjd över detta!

4 kommentarer:

Sabina sa...

Låter ju alldeles underbart, vad har jag valt för jobb egentligen som sitter i en bil, hela tiden???

Suck........

Sabina

Trollmor sa...

Jaa, alla har vi våra böjelser...

;)

Suss sa...

Ja nog saknar man den biten...
Fast jag får ju en liten dos av det varje år på min och Tinas Kullen-knatning..

Trollmor sa...

Suss: Ska på kanothajk tis-onsd. ska ru me´?

;)