Lavendar Flying Butterfly

4 juni 2007

Familjen Snor och Hosta tog en tripp

Ja så va den semstern slut

men det var en underbar helg...

Lillebror snarkade och förde sånt väsen första natten, så kl. halv fyra puttade Trollfar på mej och då hade han komit på den lysande idén- Vi bär in Lillebror i duschen!
Så två nätter har Lillebror sovit i badrummet på hotellet!
eh, ja på så sätt fick ju alla sova!
När vi skulle bada i äventyrsbadet på hotellet så blev till slut Lillebror så kall att han blev blå om munnen, men inte frös han inte! Det hade han inte tid med, så jag fick nästan tvinga ner honom i den jätte varma bubbelpoolen.
Storasyster har mest bara myst, och varit riktigt trevlig faktiskt. Knaske hon insett att det beror på henne själv om semestern skulle bli rolig.
Dock blev besvikelsen enorm när vi komförsent till ansiktsmålningen på båten på vägen hem. Jag fick lova att hon ska får göra det vid första bästa tillfälle.
Jo, och så hade jag glömt ladda batterierna till kameran...ska bli intressant och se hur bilderna blev, som jag tog med telefonen...

Men annars var det bara bra!

7 kommentarer:

Tina Högman sa...

La ni honom i badkaret då eller...? :-D

Trollmor sa...

Fanns inget ;)

Han flyttades med madrass och allt. Han bars tillbaka till sängen innan han vaknade, så vi tror inte att han märkte nåt...

sicka hemska föräldrar han har, *fniss*

Stina Lilja sa...

Nöden har ingen lag! Smart lösning tycker jag! =)

Suss sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Suss sa...

Det var jag som tog bort en kommentar.. Blev så himla fel..
Jaja..

Smart drag med badrummet! Och vad snälla ni var som lät honom ligga på en madrass alla fall!!.. Rena lyxen ju!! ;-)

Anonym sa...

Men jösses sådan bra ide, undrar om det skulle fungera om jag försökte få in min man i badrummet när han har somnat??
Hm tål att fundera på:)
Låter som om ni har haft det toppen kul.
Skönt att ladda batterierna så att man orkar till semestern.

Sabina

Prinsessmamman sa...

Låter skönt att få lite avkoppling! Har inte vi haft på sistone direkt!! =)