Lavendar Flying Butterfly

2 februari 2007

light of my life

I går kväll när jag skulle natta lillebror så fick jag inte gå ut ur rummet, inte ens gå ur sängen när vi läst saga.
Lillebror la huvet på min axel och höll hårt om min hals
-Inte få du då ut flå mitt lummet...tittar bedjande på mej
-Eh nähä, jaja jag kan väl ligga kvar en stund det är ju väldigt mysigt så det gäller väl att passa på medan man får.

en kvart senare och jag hör att lillebror är i skymningslandet och jag gör ett försök att resa mej
- Neeej inte gå ut du mitt lummet, mött bli de då
-Men jag låter lampan var tänd så blir det inte mörkt
-Joo om du gå ut mött bli det, jus äde du ä hä hos mej

Behöver jag säga att jag låg kvar en halvtimme till?
älskar dej lille plutt

7 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Du är ju ljuset och ledstjärnan i hans liv!!

Lille pötisen... kalas snart?!

Tina Högman sa...

Åh vilka varma ord! Lika glad blev jag härom dan när tonåringen var ledsen och jag fick krama henne utan att hon drog sej undan, hon la till och med huvet på min axel!

Sabina sa...

Men gud så gulligt, jag hade nog legat kvar hela natten:)

Katie H sa...

Cozy!

Stina Lilja sa...

Så skönt att snusa på sömniga barn!

Anonym sa...

Härligt!

Fick faktiskt själv någon sorts bekräftelse i går när jag slog mig ner bredvid E i soffan när Bompa började.

"Å, mysiga pappa"

Räcker länge för en svulten kis som jag :)

Trollmor sa...

Ja visst är det mysigt med gosiga barn!