Lavendar Flying Butterfly

26 februari 2007

Det kan inte var sant

I fredags kväll hade vi årsmöte
kul och bra möte
vi har antagligen beslutat oss ur huvudorganisationen
inte så slugt
kanske
men spännande
Blir vi uteslutna?
Får vi vara kvar

Men det värsta av allt
vi tog en himla massa bra och roliga bilder

Jag har lyckats radera allihop

FÖRLÅT

jag som skulle göra ett collage till hemsidan...

jag fattar inte hur det kunde hända!
Jag laddade ju över dom till datorn i en egen mapp
sedan tömde jag kameran...
och vips ...
bara borta

shit

hm ska jag låtsas som ingenting
eller krypa till korset och erkänna?

döm mej inte för hårt
jag är ju bara
dum i fingrarna
har kaffebrist eller nåt

jahja, kanske lika bra att gå hem innan jag raderar hela datorn eller nåt

2 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

I've been down that road... i somras... =(

Trollmor sa...

Det är skönt att veta att man inte är ensam om att göra såna dumheter...=)