Lavendar Flying Butterfly

18 januari 2007

Jaaaag viiiiiill iiiinteeeeee

Igår var jag hos tandläkaren

Jag har en ny, den andra gick i pension
honom stod jag ut med
han visste att jag inte gillar att vara där
Den nye kom på att jag måste rotfylla en tand
det gillar jag INTE
Han frågade om jag var svårbedövad
-Eh sa sköterskan och visade honom min journal som i bedövningsrutan var märkt med ++

Det behövs tydligen mycket medel till mej...

-Så pass sa tandläkaren och skrattade till, ja då får du komma en kvart innan och få första sprutan, så blir det två till innan vi börjar...
-Tack, sa jag blekt


Jag hoppas att ingen tar detta personligt

men JAG GILLAR INTE TANDLÄKARE!!!

9 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

*Fniss fniss*
Ska jag följa med och hålla handen? Jag har inget emot tandläkare - världens bäste svärfar har nog bidragit till det också!

Trollmor sa...

Ja tack? fniss

Suss sa...

Tandläkare.. *ryser bara av ordet*

Kan inte fatta hur man vill bli tandläkare!! Hålla på att rota runt i andras munnar, med vetskapen om att de flesta verkligen lider av det!!

Fast det kanske är det som de tycker är roligt..?

PGW sa...

Konstigt yrkesval onekligen, men jag är evigt tacksam att några trots allt väljer det!

Anonym sa...

*fnissar* Stackare. Och så skall man försöka förklara för de små att : Tandläkaren är inte farlig....pyttsan!

Anonym sa...

Jag offrar gladeligen vänsterarmen för att slippa gå till tandmördarläkaren.

Trollmor sa...

Men tack! Jag trodde att jag var den enda vuxna människan i universum som är rä.. inte gilla tandis!


=P

Sabina sa...

Å jag får rysningar av detta inlägg.

Sa han verkligen rotfylla, när min tandläkare sa att om inte jag mådde bra i tanden jag lagade nu så fick det bli en rotfyllning, så sa jag bara att "då får du faaan söva mig för här rotfylls ingenting bara så att du vet"
Jag är JÄTTE RÄDD för tandläkaren å önskar att min mamma el pappa fortfarande skulle gå med mig.

Håller tummarna för att det går bra för dig dock.

Trollmor sa...

Tack Sabina skönt att man inte är ensam...
på onsdag smäller det hugahuga