Lavendar Flying Butterfly

8 november 2006

I´m losin´it...

Igår hade jag glömt min matlåda hemma och eftersom jag bor nära jobbet åkte jag hem för att hämta den.
(det är roligare att äta tillsammans med arbetskamraterna än ensam hemma)

När jag kom hem stannade jag bilen, går ur, öppnar dörren till baksätet där min väska står, letar reda på husnyckeln, stänger bildörren, öppnar dörren till förarplatsen och sätter mej i bilen igen... och startar den...Vänta nu... vad skulle jag göra...egnetligen...MATEN!!!

Hallå!

Dax för dårdoktorn?

Fast är "Dum i huvet" en sjukdom eller ett tillstånd?

7 kommentarer:

Tina Högman sa...

Ja du... vad ska man säja... Jag ska nog inte bli orolig när jag tar på mej fel skor på jobbet...

Suss sa...

Nja.. Dax för dårdoktorn är det nog inte riktigt än..
MEN.. Hade du däremot hunnit ända tillbaka till jobbet utan matlådan, ja då hade man ju kunnat fundera på det!! :)

Anonym sa...

Den dagen du kör morgontidningen i brödrosten, kan du börja bli lite orolig.

Prinsessmamman sa...

Finns hjärnor till extrapris på ICA denna veckan. Av intresse?! =)

Trollmor sa...

PM: Ta tre betala för två? Så man har i reserv! =)

Tommy sa...

Hehe... inte lätt det där att minnas sånt man inte kommer ihåg.

Prinsessmamman sa...

Ta två betala för tre?! ;)