Lavendar Flying Butterfly

12 april 2006

jämlikt??!!

Jag (kvinna) ringer till ett företag här i staden för att boka en minibuss.
Jag (kvinna) åker till företaget för att hämta bussen. Dörren är låst och det sitter en lapp där det står att man ska ringa ett visst nummer.
Jag (kvinna) gör det.
Jag (kvinna) talar om vad jag heter och vad jag vill.
Personalen(man) går och hämtar nyckeln till minibussen.

Personalmannen kommer tillbaka och ger nyckeln till A (man) som jag har med mej.
A har snällt stått i bakgrunden med händerna i fickorna och inte sagt pip på hela tiden, men HAN fick bilnyckeln!!!!!!!!!!!!!

= P

Jämlikt samhälle my as!

3 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Han såg väl mycket frommare och mer pålitlig ut än du! ;)

Anonym sa...

Ja är det inte typiskt så säj!!

Trollmor sa...

Prinsessmamman:-hm vad menas.?..;)