Lavendar Flying Butterfly

24 april 2006

cyklen

Jag har ju glömt, jag har glömt tala om tösabiten har lärt sig cykla!!!!!

Jag såg att hon inte använde stödhjulen när hon cyklade häromdagen, så jag sa till henne att nu tar vi bort dom!

Jaa, jag är ju stor nu så jag behöver inte dom
Efter mycket mecklande fick jag bort stödhjulen.
Och döm om hennes förvåning det gick inte!
Dumma skitcykle, fy va den är duuuum!!!!

Jamen det är ju inte cykeln som styrar in i buskarna det är faktiskt du som gör det. sa trollmor förståndigt

Varför har vi så dumma skitbuskar då?
Se så starta nu och cykla iväg. sa trollmor

Och hon cyklade och cyklade och cyklade....

Blir man bara arg så går det, var det nån som sa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lotta på bråkmakargatan eller???

Prinsessmamman sa...

Har hon stannat än?

Trollmor sa...

Tina: typ! hon har väldiga likheter medd Lotta faktiskt, sådeså! och nån mer i hennes omedelbara närhet, jag säger inte vem...

Prinsessmamman: det vet 17 hurrudu;)