Lavendar Flying Butterfly

30 juni 2009

Bloggpaus


Nu pausar jag bloggen
på obestämd tid

Det är så mycket man vill göra
allt hinns inte med, var sak har sin tid
just nu är det inte bloggens tid.

Jag ska koncentrera mej på min lilla familj och mitt hem.

Någon gång kommer jag tilbaka
men jag vet inte när

Jag fortsätter att kika runt hos er ibland, när andan faller på...


HA EN TREVLIG SOMMAR
med
lagom mycket sol
lagom mycket regn
lagom mycket glass
lagom mycket mygg
lagom mycket bad



Tack å hej

4 kommentarer:

Suss sa...

Ha en härlig sommar, och välkommen tillbaka!!

Tina Högman sa...

Då är välkommen att kika in till mej när du har lust!!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Trevlig sommar måste man väl säga till dig...och hoppas att du snart kommer tillbaka. Kramis

Tina Högman sa...

Du det var väldigt vilken bloggpaus du tog....